dad 何明

2009021617:10


 
阿明 :  
 
我知道善良的你,
一定不希望大姐傷心難過.
 
請你放心!!   
我不會又哭泣流淚了. 
 
 
大姐只有衷心為你祈禱   
 
一路好走!!    一路好走!!    一路好走!!
 
 

      

 
MAY IT BE
衷心祈禱 
 

May it bean evening star
但願有一顆暮色之星
 
Shines down upon you
照亮著你

May it be when darkness falls
當黑夜降臨的時候

Your heart will be true
你的心是如此的純真

You walk a lonely road
你走了一段漫長的路


Oh! How are you are from home
喔 !!   離家的你,還好嗎??


 
Mornie utulie (darkness has come)
黑暗已經來臨了

Believe and you will find your way
信念會指引你方向

Mornie alantie (darkness has fallen)
黑暗已經降臨了

A promise lives within you now
如今承諾在你心中不泯

May it be shadows call
但願陰影的籠罩

Will fly away
將消逝

May it be your journey on
衷心祈禱當你啟程時

To light the day
將會照亮這天

When the night is overcome
當黑暗逝去時

You may rise to find the sun
願你起身迎接朝陽
 


 
Mornie utulie (darkness has come)
黑暗已經來臨了

Believe and you will find your way
信念會指引你方向

Mornie alantie (darkness has fallen)
黑暗已經降臨了

A promise lives within you now
如今承諾在你心中不泯
 

A promise lives within you now
如今承諾在你心中不泯
      
 

     

 

何明dad,是我製作部落格,第一個跟我回應的格友,

也是第一個經由網路認識的癌友.

因這樣我們認識了,我珍惜這樣的緣份,
無奈...卻只能嘆緣份何其薄....
 
我曾到台北萬芳醫院探視他.
對他~~我就如同自己的弟弟般看待.
 
而他一直是我生活上的褓姆般,
常常叮嚀我不要脫序的亂跑亂跳.
 
 
阿明 :  你時常耳提面命的囑咐,
            大姐牢記在心,會實踐的.
            認識你的這些日子,真的謝謝你!! 謝謝你!!
 
 
我銘記這份情誼,只能祝福他遠離病痛...終歸寧靜...
 
 
 

 

眼淚    2009/02/14 21:45

 

 

聽到就這一兩天了

很多的不捨讓我心痛

只能理智的告訴自己

希望你...好好走...